fredag, november 12, 2010

Butikk inspirasjon og blodpriser!


Jeg og prinsessa har vært på en liten shoppingrunde. Alle gavene til adventskalenderen er i boks, noen julegaver og farsdagsgave til søndag (har du husket?)
Turen ble for veldig koselig faktisk, ikke alltid det blir det med en 2-åring på slep:) 
Det ble rosa kuleis på vei ut fra senteret, å flink hadde hun vært!





Oppdaget en ny interiørbutikk som hadde veldig mye fint. Og ved en nærmere titt så er mye av det å finne i min butikk også, kjenner det er litt nytt for meg det der. *holdt på å handle masse julevarer (som jeg har liggende i esker i butikken)*



Men for noen blodpriser iforhold! Jeg endte opp med å sjekke prisene på mye av det jeg vet jeg har tatt inn også. De har virkelig en god fortjeneste! Men med flere ansatte og heftige senterleie-priser så skjønner jeg at de ikke har noe valg. Så et lite tips til mine lesere; sjekk prisen! Sjansen for å finne varen du ønsker deg til en lavere pris er ganske stor.Spesielt i butikker utenfor de store sentrene, gårdsbutikker og nettbutikker.
Dette er noe jeg må markedsføre skjønner jeg:)




Fikk litt tips og ideer til butikken. Jeg har masse flotte varer som snart er ferdig pakket ut og priset, i løpet av helgen ihvertfall. Da starter det morsomste:) Plassere, pynte, stæsje og være kreativ. Lenge siden jeg har hatt tid til det. Gleder meg!

God helg, kjære deg!

Jeg planlegger en pre-opening av butikken min for venner, familie og kjente. Men hva med mine lesere og blogg-venner? Gi meg et hint om du kunnne tenke deg å komme. Gården vår ligger 25min fra Drammen og 25min fra Hønefoss, midt imellom:)


2 kommentarer:

  1. Så deilig det må være og gå i interiørbutikker og få lyst på ting og tang, og faktisk vite at du har de i din egen butikk ♥ Lykke!
    Så spennende med butikken din altså, alle jenters drøm:)

    Ha en herlig helg!

    Klem line

    SvarSlett
  2. Kjempespennende, hvis dagen klaffer hadde jeg gjerne deltatt på pre-opening (holder til utenfor Hønefoss :)

    Lykke til med de siste forberedelsene og god helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit