lørdag, januar 15, 2011

Lørdagskos i butikken:)

God Lørdag alle sammen!
Koser meg i butikken min idag, mens prinsessa er med pappaen sin på rally. Det arrangeres rally i lokalmiljøet her (Sigdalsrally). Hun skulle se rallybilene høre hort (kjøre fort!) Spent på hvordan hun taklet å være ute i skogen i flere timer:)
 
-Nyheter i Drømmeverden gaver & Interiør-
Godt Nytt År forresten, blitt lenge mellom innleggene her. Jeg har fått en blogg jeg selv ikke liker:( *skjerpings!* Men etter hussalget og med stopp i gamlehuset, har jeg fått bloggsperre.. Ikke noe moro å blogge fra gamlehuset!? Der finnes det lite inspirasjon og hente.. *smiler*

Vurderer veldig å starte en ny blogg, begynne med blanke ark:) Det vil da i første omgang bli en husbyggerblogg. Hva tror DU?

Vi er godt igang med å tegne Drømmehuset, hugge litt på tomta og kanskje bestemt meg for kjøkken. *GLIS!*

Oppdatering følger! Følg meg gjerne på www.drommeverdengardsbutikk.blogspot.com

Ta vare på deg selv og hverandre enn så lenge:)




1 kommentar:

  1. Sy mye flott det var her!!! Blir spennende med husbygging!! Ønsker dere lykke til. Må legge ut link til nye-bloggen din dersom du skifter blogg!


    klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit