torsdag, juli 22, 2010

Pakke, pakke, pakke!!!!

Her begynner drømmehuset vårt å bli tomt! Kun møblene som står igjen.


Drømmemannen skal hente flyttebilen kl.17 idag, så da skal vi bære, bære, bære.. Godt det kommer en mannsterk gjeng, kan undertegnede trekke seg tilbake:) Noen må da dirigere og det er jeg god på! Hihi..



Clas Ohlson ekser er geniale (5stk for 99,-) De er solide og rommer mye. Nå står det linet opp esker i alle rom og etasjer her. Godt å få det pakket:)




Rommet til Prinsessa mi bærer lite preg av noe prinsesserom nå...

Vi har pakket hele uken, er det mulig å ha så mye!?  Jeg har kastet en del underveis, grei måte å bli kvitt alt overflødig på. Klarte å si til min kjære når jeg var sliten av all pakkingen: "Neste gang jeg skal shoppe skal jeg tenke 3 ganger før jeg kjøper! Nå er det kjøpestopp!" Det var ikke så lurt for han fikk ihvertfall det med seg (selv om mye av det jeg sier ikke fester seg hos han..)

Nå er jeg helt potetsekk, halsbetennelse og flytting er en dårlig kombo! Men nå er vi snart i mål:) Kjenner også at jeg er trist for tiden, tross alt er det trist å flytte herfra. Men når alle våre eiendeler og minner blir pakket ned, er det tross alt bare et skall av et hus igjen.

Håper du nyter sommeren? Uansett vær og vind.

Klem fra tankefull

Margit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit