fredag, april 03, 2009

Påskestemning i heimen!

Gult er kult, eller?
Tidlig i denne uken pyntet jeg litt til påske. Jeg har ikke så mye påskepynt, men synes det er koselig å lage litt påskestemning. Satte frem litt gule lys, kaniner, egg og mitt eget "påsketre".


Litt påske på skjenken:)
Vært ute å samlet litt kvist som jeg pyntet med egg kjøpt på indiska, de synes jeg var så søte!


Gult er ikke akkurat min yndlingsfarge, men noen gule lys skal jeg ha i påske uken. Synes det spriter opp litt med limegrønt til. Eggelysene fikk jeg av svigermor, synes de var passende i eggeglass på bordet. Egg hører definitivt påsken til:0)


De to siste dagene har jeg og lille gull kost oss i vårsolen. Dvs mor har kost seg i solen, mens lille gull har sovet. Og vi har gått lange turer. Påskefeeling:) Deilig å kjenne at kroppen bare fyller seg med energi!

Nå er det snart helg og påskeferie for mange, hva har du gjort for å få påskestemning?
NYT VÅRSOLEN!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit