torsdag, oktober 08, 2009

Slettvoll Møbler!

Spratt innom Slettvoll møbler her om dagen og der er det mye fint!
Denne ønsker jeg meg som tv-krok sofa, hadde vært så digg..
Her er den stylet opp med litt puter. Den som stod utstilt i butikken var i mørkere brun med et hav av puter i beige-nyanser. Tror kanskje den er litt mer annvenlig enn den hvite.
Jeg tenker da barn-drikke-lørdagsgodterier..
Dette spisebordet i værbitt materiale var så tøft, med hvite stoler til såklart:)
Kunne trekkes ut til over 3m!







sitte her med en god bok og en kopp tea..mmm..




Dette er min drømmestue, kanskje jeg får sjansen en gang:)











Og tilslutt: Dette ønsker jeg med DRØMMEMANNEN til sommeren!


Jeg vil benytte sjansen til å ønske dere en god helg:)
Vi skal på bursdagsfest på lørdag til en veldig god venninne, gleder meg.
Og se på to nybygde hus til noen venner, kanskje jeg får litt inspirasjon..tihi..







1 kommentar:

  1. Åhh! Ja, her var det mye lekkert! Bare å starte ønskelisten til jul:)

    Ha en fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit