søndag, april 18, 2010

Nok en helg over

De går altfor fort! Men vi har hatt en fantastisk helg:)
Jeg har fått ryddet bort vintertøy og sko, samt for små klær til lille Pie. Gud så fort de vokser!
Idag ble hagen raket, det er tyngre enn jeg kunne huske. Kommer til å våkne imorgen og føle at jeg lever ihvertfall (med intense smerter i armene?)
Drømmemannen har snekkert ferdig 2.etg på garasjen. 32kvm (!) vi egentlig ikke skal bruke til noe spesielt (annent enn rot vi ikke vet hvor skal..?)
Lørdagskvelden ble tilbragt rundt dette bordet, middag for 2;) Ikke så ofte man tar seg tid til å være kjærester, var koselig!

En vellykket helg er over, ny uke nye muligheter!

Dagens:
Jeg og drømmemannen spilte skuespill for lillegull idag, Bukkene Bruse. Hun ble plassert på en stol foran oss. Jeg var trollet og brukte hennes leketelt som "bosted", mannen var de 3 bukkene. Han gikk bak teltet, mens jeg stakk hodet ut av teltåpningen. Lillegull satt med STORE blå øyne under hele seansen. Jeg satt fast i teltet da jeg skulle "spise" den siste bukken, rompa var for stor:) Nei, nei mamma, skrek mini. Kom meg ut og ble sparket ut fra broen av bukken. MAMMA MAMMA, skriker lillegull og reddet mammaen sin;) Vi lo så vi grein hele gjengen.. Vi ble vitne til minis versjon etterpå, morsomt hvordan de små tenker. Hun gikk med høye kneløft i stua og sa: tap, tap, tap for deretter og løpe avgårde og skrike NEI NEI NEI. Jeg rakk akkurat ikke å finne frem videokamera. Hadde vært kanon å filme!

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Så koselig med middag bare dere to sammen:) det er slik som er verdt å ta seg til til!
    Bordet var dekket så pent også!
    Ha en fin uke videre:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit