onsdag, april 28, 2010

Ting går fremover:)

Vi holder på med prosjekt: Få huset 110% ferdig:)

Vi er veldig godt på vei, lite som gjenstår nå.. Jeg er snart ferdig med mine oppgaver; male alle listen i huset og evt annet som må males/lappes på. Kun to hjørnet igjen i stua så er det done!

Drømmemannen er øyeblikkelig i boks med garasjen, det blir så fint:) Kommer bilder etterhvert.
Vi har endelig funnet en god løsning (og litt rimeligere enn glass) til dusjnisjen. Les innlegget om dusjnisjen her
Flislegger er hos oss i disse dager, han jobber både på badet og kjøkkenet. Vi er da midlertidig uten dusj, håper vi har dusj veeeldig snart! Bade i boblekaret tar mye lenger tid:) Men gud så godt, burde ta meg mer tid til det faktisk..


Mye spennede som skjer på hjemmebane for tiden.. er sååå spent! Dere får snart vite..tihi..

God onsdag til dere alle som er innom i drømmeverden min:)

4 kommentarer:

  1. Hei på deg.

    Kjempeflott blogg du har, å et vakkert hjem. ;o) Deg vil jeg følge mer.

    Ha en fortsatt fin dag.

    Klem Simone :o)

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke gravid nei. Veldig glad for det oppi alt det andre som skjer for tiden;)

    SvarSlett
  3. Åhhh.. Nå er jeg spent!! :)
    Blir det salg og nytt hus?

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit