mandag, juli 13, 2009

Hvem trenger vel en mann??

Jeg har egentlig en mann som er veldig handy, men det forutsetter jo at han er hjemme..
For tiden er jeg gressenke, drømmemannen har jobbet snart 9dager i strekk! Hjemom å sover noen timer bare, så vi møtes på soverommet for å si det sånn;)
Men hva jeg har rukket disse dagene!
Med dette været i tillegg så har jeg fått hatt storrengjøring i snart hele huset..deilig! Og med storvask hører det med ommøblering både av møbler og dill&dall. Og endelig har en del kommet opp på veggene her og, etter at vi har bodd her i 3år.. Har tatt tid å komme seg i orden, men nå begynner jeg å bli fornøyd:) Jeg har fikset bruk av hammer, drill, vater, målestokk og skrutrekker. Hvem trenger vel en mann? Tihi..
Skal få drømmemannen til å legge igjen kamera i natt så jeg kan ta bilder, nå er det mye jeg kan blogge om:)
Ikke bare bare når kamera, bærbare pc og mobilen min er ødelagt. Så jeg smuglåner både jobbpc og kamera til mannen. Mobilen funker når den vil. Så jeg leser mye internett og tester for å finne ut hva jeg skal kjøpe..pes!
Ha en god natt chicas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit