onsdag, mars 24, 2010

Gult er ikke kult...

Vært stille fra denne kanten en stund nå. Jeg måtte inn igjen på sykehuset for å sette på gips. De hadde tatt feil, det var brudd i håndleddet alikevel. Det blir da en ski fri påske;( Drømmemannen synes jeg ikke hadde trengt å gå så hardt til verks bare fordi jeg ikke ville på skitur i påsken, men heller sitte i solveggen.  Han mente han var blitt så mye sprekere enn meg så jeg kunne ikke følge med. Haha! Moroklumpen!
Det er ganske kjedelig å være sykemeldt, ihvertfall med høyrehånda i gips. Alt tar sånn tid!
 
Jeg har da fått laget meg en påskedekorasjon (med venstre). Plantet noen gule påskeliljer og krysantimumer på et fat. Det eneste gule som får komme i hus!

Laget noen hvite påskeegg. Ja, tenkte jeg meg det ikke, sa mannen. Vi kan da ikke ha gule egg med påskekyllinger på! (han kjenner meg godt ja..tihi..)
Dekorert isoporegg med silkepapir med docopage lim over og under. Pyntet med blonder, nostalgiske bilder og litt stæsj:)
Jeg har også planetet løker i diverse fater. Her i et glassfat med mose over og te-lysholdere fra Bloomingville.

Jeg får da dagene til å gå, da jeg holder på med et hemmelig prosjekt. Gleder meg til å komme tilbake med det:)
Ha en fortsatt fin uke! Klemmer fra meg!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Uff so kjedeleg med brudd då :( Håpe du blir fort bra!

    Ikkje mykje gult her heller, men pittelitt vertd det☺ Brukar so sjelden farga som gult og rødt so når det er påske og jul er det litt av sjarmen syns eg☺ Men mine heimelaga egg er kvite☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Hei hei til deg mor. Uff, så trist. Ja, det kan jeg skjønne. Må være vanskelig med alt en er vant til.

    Ja, jeg har ikke vært glad i gult jeg eller før, men nå som Nelia er blitt større og hun har begynt å lage ting i barnehagen osv. Så har det kommet mer gult etterhvert. Jeg har pyntet kjøkkenet med kyllinger og hjemmelaget pynt som vi har laget. Det er koselig. Men det får være greit også. Holder med at jeg pynter kjøkkenet synes jeg. Har ikke så mye gul pynt eller.

    Koselig å være på besøk hos deg. GOD TORSDAG OG GOD BEDRING. STOR KLEM. PS. Fin påskedekorasjon.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit