tirsdag, mars 16, 2010

Nordmenn er født med ski på bena!?

Vel.. Ikke jeg!
På søndag var vi på koselig skitur med pulk.. Det var helt til jeg tryna med ski og staver i alle retninger. Valget var å kjøre rett inn i et tre eller prøve å klare svingen i stor fart. Jeg forsøkte på svingen, men skled på skara. Det endte med et forslått håndledd.


Sitter nå hjemme å koser meg med en kopp kaffe og det nye vakre hjem. Før jeg skal hente lillegull i bhg. Ikke lett å håndtere en 2-åring med kun Venstre hånd inntakt.. Men det går:)


Idag har jeg tatt røntgen men var ikke noe brudd, bare en kraftig forstuelse. Hjelper med bandasje;)

Ønsker dere en god kveld. Her blir det fruene ikveld;)
-- Post From My iPhone

Drømmeverden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit