onsdag, mars 10, 2010

Spiseplass utfordring!

Jeg tar utfordringen fra NIB og viser spiseplassen vår:

Stolene heter Henriksdal og kommer fra Ikea, de er trukket i et stoff som går i beige med hvitt mønster. Bordet er gammelt, det er første spisestua til mamma og pappa:)
Vitrineskapet har jeg aldri funnet ut hvor kommer fra, jeg kjøpte det i en interiør-butikk. De trodde det kom fra Nordahl. Liker godt at det er glass også i sidene ikke bare i dørene, og glasshyller inni.
Bordet er stort sett dekket med duk da det er mørkebrunt. Jeg har vært litt frem og tilbake med tanken på å male det hvitt. Det er jo fint med mørke innslag i interiøret. Hva synes du?
Stormlykter fra Lene Bjerre.
Ønsker alle som er innom en fin onsdag:)
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Vakker spiseplass, og nydelig dekket bord!

    Ha en fortsatt fin dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. For ett fantastisk flott dekket bord, nydelig spisestue :)

    SvarSlett
  3. Kjempe fin spisestue!:) Jeg synes det er veldig fint med litt mørke innslag innimellom.. Skaper litt kontraster:)
    Ha en fin torsdagskveld.
    Camilla

    SvarSlett
  4. fantastisk fin spisestue...og såfint du har pyntet bordet ja!! Heldige de som fikk være gjester der!!

    Ha en fifin mandag!

    SvarSlett
  5. Nydelig spiseplass!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit