søndag, september 26, 2010

Høsten fører med seg...

...mye innekos med fyr på peisen og stearinlys..
og mye kos av høstens frukt og grønt!

Eple,r ærlig og redelig stjålet av naboen; epleslang! Vi har to epletrær i hagen, men fysj så sure. Da er det godt naboen har mer enn nok:)


Mmmm...eplekake med krem!


Deilig lørdagsmiddag: Biff, ovnstekte poteter og nyyyydelig saus, laget fra scratch...faktisk! Synes potetene er ekstra gode nå på høsten.

...og høsten fører med seg sykdom..
Pernille har øyekatarr og mye snørr og gørr; skikkelig barnehage-jente:) Hun har vært syk og slapp hele helgen, med 40.3 i feber nå ikveld. Et lite legebesøk må nok til imorgen.

Men hun poserer villig for mamma, tross sykdom:) En veldig stolt jente som venter på at det nye sengesettet skal tørke. Hun har fått juniordyne, og hodepute for første gang. Hun er så stolt, lille gullet mitt:)

Da er gress-enke tilværelsen her igjen, helt greit innimellom det altså. Pc, fjernkontroll (som forøvrig er borte vekk, min kjære lurer på om han har fått kastet den i ovnen..) og sofa for meg selv. Weee!

Jeg er klar for MAMMA MIA!

Deilig å ha nett igejn, det har vært nede i noen dager...grrrrr!!

GOD KVELD FOLKS!




Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Nå fikk jeg jammen lyst til å bake eplekake, nam-nam!! ;0) God bedring til din lille prinsesse - ikke moro å være syk. Men hjelper nok veldig med nydelig rosa sengetøy! Ønsker deg en fin dag! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit