søndag, november 21, 2010

Med bena høyt hevet!

Sitter jeg å nyter søndagskvelden:)
Med glasset fylt til randen med pepsi max, pelspledd og blader. Fikk også denne boken av mammaen min, Ingrids matminner. Her er det mange gode, gamle oppskrifter. Deilig med litt inspirasjon, kjenner jeg er skikkelig matlei for tiden.. Godet det snart er jul..mmmm...
1/2 gris er pakket og lagt i frysen. Kjenner jeg er klar for desember og advent nå:)

Det er store fremskritt i Drømmeverden for tiden. Alle varene har funnet sin plass, så nå gjenstår "pynting" av butikken. Skikkelig kos:) En del mer varer ankommer de nærmeste dagene. Imorgen kommer kaffe, te og konfekt. Masse som skal veies og pakkes i poser.
Min kjære har friuke, og mer enn nok å gjøre..hihi.. Han skal legge inn vann i fjøset og sette opp et "minikjøkken" til meg så er cafeen i boks også.

Drømmeverden gårdsbutikk åpner onsdag 24.nov kl.12-18, DU er hjertelig velkommen!

søndagsklem

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Håper du får besøk av massevis av shoppeglade mennesker - Lykke til med gårdsbutikken din Margit!

    Nelly

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit