tirsdag, november 02, 2010

Hu hei hvor det går!



 Her jobber vi flittig i fjøset/butikken. Da er det desverre bloggen som blir nedprioritert. Min kjære har friuke nå, så han snekrer og ordner alle sånne handy saker:) Derfor ble det idag en liten belønning ikveld; det beste han vet (nesten ihvertfall). Nybakt brød med hjemmelaget rørt jordbær-syltetøy. Nam! Prøvde meg på speltbrød, og det var både greit å lage og veldig godt:) *klapp på skulderen*

Fortsatt like forelsket i malesprøyta mi! Ikke mye som ikke får en runde med den nå. Selv jeg har blitt lysere i luggen, fått spøytet meg selv litt og. *knis*


Ønsker dere en flott uke videre!



HJELP! Drømmeverden gaver & interiør butikk må jo ha en nettside eventuelt blogg av noe slag. Men jeg er helt grønn når det gjelder å lage hjemmeside. TIPS mottas med veldig stor takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit