torsdag, januar 29, 2009

Borte bra, men hjemme best!

Da var jeg og snuppa hjemme igjen fra en liten "ferie". Vi har kost oss masse. Kjempedeilig å bli vartet opp med middag hvar dag og snuppa har fått masse oppmerksomhet fra besteforeldrene og onkel. Lille Pie har også vært i sin første venninne bursdag, datteren til ei venninne fylte 1år! Hun hadde sjokoladekake fra topp til tå siden hun lå på gulvet mens de andre gikk rundt og spiste kake;) Hun storkoste seg!
Her kommer noen bilder fra rommet til Lille Pie. Rommet er malt i latte (panel), mens en vegg med gips er malt i cafè latte. Denne veggen har jeg tenkt til å bruke som tema vegg (f.eks male prinsesser der), men får vente til hun blir litt større. Litt vanskelig å vite allerede nå hva hun liker. Inntil videre har jeg hengt opp en del kort hun fikk da hun ble født og til dåpen. Synd å bare legge de i en skuff. Kjøpte kjempesøte rosa små klyper på panduro.

På knaggen henger noen av kjolene hennes på hvite små hengere. Den rosa kjolen er en nydelig kjole fra Baby Dior, desverre for liten;( Hun brukte den på dåpsdagen etter maten, hun hadde dåpskjole i kirken og under maten. Kanskje jeg skal legge ut bilder fra dåpen en dag, kan være til inspirasjon for andre..



Da jeg gikk gravid tok jeg og mamma en tur til London. Der kjøpte jeg bl.a disse på mamas & papas til å henge gardinen til side med. Fikk også tak i stellematte i samme serie, med musikk;)
Om man skal ha noe fint til et babyrom anbefales den butikken, jeg kunne gått i spinn. Bare bagasje plass som begrenset meg..hehe..
Gardinen er i lys beige, med en slags kappe over i offwhite og beige småruter. Ble veldig fornøyd med de! Jeg og mamma sydde de og himmelen hun har over sengen. (bilde av disse finnes siden min)
Prinsessa mi har ikke vært i form inatt eller idag. Feber, tett i nesa og sutrete. Dette er første gang hun er syk, så mor er litt bekymret. Hun er så liten og hjelpesløs stakars. Får håpe hun sover godt inatt og blir bedre.
Nå er det snart helg, ha en fin torsdags kveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit