søndag, januar 25, 2009

Lørdag

Jeg prøvde å legge inn et innlegg igår kveld, men når jeg var ferdig og skulle poste det ble det bare borte.. Så pøver igjen idag.

Dagen startet med en deilig frokost før jeg og lille Pie tok oss en tur ut i snø været. Snakk om å måke seg vei med barnevogna! Vel hjemme var mor helt gjennomsvett, og min lille skjønne sov godt i vognen. Da benyttet jeg tiden til å vaske, rydde og innrede ferdig rommet hennes. Hun har sovet på eget rom fra hun var 3 mnd, men jeg har ikke vært helt fornøyd med plassering av møblene. I tillegg har jeg ikke bestemt meg for hvor hyller, bilder og litt dill skal henge. Siden drømmemannen er ute å jobber, må noe vente til imorgen. Bilder kommer så fort han har hjulpet meg med å henge opp det siste;)










Jeg fikk også laget meg en kokebok. Har lenge hatt utklipp og oppskrifter fått fra kjente liggende i en kurv. Der blir de ikke brukt, så jeg har klippet og limt litt. Brukte en vanlig notatbok med harde permer. Fra en side har jeg mat oppskrifter og fra andre siden har jeg bake oppskrifter. Den ble veldig oversiktlig, og jeg er fornøyd;) Får se om jeg ikke pynter litt på den og.



Nå kommer snart Drømmemannen hjem og da er det romantisk middag for to..
Håper dere koser dere i snøværet!
Kjempekoselig at du er innom!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit