onsdag, januar 21, 2009

Da er jeg i gang!


Nå har jeg fått opprettet min egen blogg, ihvertfall nesten.. Synes det ikke var alt som var så enklet å legge til, men har fått opp det viktigste etter å ha dillet og dallet litt.

Etter å ha vært snik leser av andre interiør blogger en stund, fant jeg ut at jeg bare MÅTTE opprette min egen. Jeg ELSKER interiør, og gjøre om hjemme. Lage små "utstillinger" i karmer, på bord og alle steder det lar seg gjøre. Har funnet en diagnose på dette; bloggifisering;)

Nei, nå må jeg gå å vekke datteren (ja hun sover lenge) og komme oss på trening. Før vi skal traske gjennom noen interiør butikker...tihi..
Tok med et første blogg bilde av prinsessa mi fra julen, det blir nok en del flere bilder etterhvert.




Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit