fredag, januar 30, 2009

Fredagskos!

Fredag er en av de beste dagene i uken, da har man hele helgen forann seg. Jeg hadde håpet på et nyvasket og bloggifisert hus som jeg kunne vise frem til alle dere i Bloglandia. Men med ei lita snuppe som er syk er det ikke lett å få gjort stort, hun vil helst være på armen min. Det eneste jeg har fått gjort idag er å få stelt neglene mine (ja, jeg er en av de som er avhengig av støpe negler, er så pent) og pugge ferdig programmet mitt til spinning og styrke time imorgen tidlig. Endelig er jeg tilbake på sats! Denne pene amarylisen lyser opp på stuebordet. Synes den gir et håp om snart vår, selv om det egentlig er en juleblomst.
Prinsessa mi er klar for sengen etter kveldsflaske med melk. Hun er blitt ekspert til å dra av seg sokkene og spise på tærne sine. Lenge siden jeg var så myk..

Ikveld ble det hjemmelaget pizza på meg og drømmemannen. Jeg lager den med grov bunn, kalkunskinke, lett ost og et lass av grønnsaker. Det blir kjempegodt, også letter det litt på samvittigheten;) Synd det ikke er noe gullrekke på tv kasssa ikveld, for drømmemannen ligger å snorker ved siden av meg etter 12 dager i strekk på jobb. Men da blogger mor heller litt;)
Ha en super helg damer!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit