tirsdag, mars 31, 2009

Finnes det håp?

Vi har fått avslag på barnehagesøknaden vår...foreløpig!

Som det kommer frem i brevet vi mottok fra kommunen idag har alle barn som fyller ett år innen utgangen av august d.å rett på tilbud om barnehageplass innen 1.juni. Så vi krysser fingrene for at vi får plass og aller helst i nærheten av hjemmet. Jeg har et stykke å kjøre til jobb, gjennom Oslo (det blir køsitting), så en barnehageplass i andre delen av kommunen ville vært veldig kjedelig. Vi krysser armer og ben!

Men det finnes håp der ute! Var ute idag for å samle inn kvister til "påsketreet" mitt, og se hva jeg fikk øye på. Tullipanene i blomsterbedet er på god vei opp. Det er et sikkert vårtegn her hos meg;) JIPPI!! Og da jeg hørte godt etter ute hørte jeg lyden av rennende vann. Det er vinteren (les:snø og is) som smelter..hihi!

Jeg måtte bare ta med dette bildet av Pernille og oldemoren hennes. Kosestund før vi reiste hjem fra bursdagsfeiring i helgen. Pernille måtte ta pauser i drikkingen for å "prate" med oldemor, før hun drakk videre. Tror hun hadde mye på hjertet akkurat da:)
Tusen takk for hilsninger jeg får.
Ha en frustrerende kveld damer:)

1 kommentar:

  1. Heisann
    Tusen takk for hyggelig kommentar :) Håper det ordner seg med barnehageplass til slutt - gjør som regel det :)
    Jeg skal ha en frustrerende kveld ja ;)

    Klem fra nr. 5

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit