søndag, mars 22, 2009

My Kitchen!

Endelig er jeg tilbake;) Da lille gull endelig ble frisk ble jeg slått helt ut av spysjuka. Helt utrolig hvor fort man blir tappet helt for energi, orket ikke å titte innom hos dere engang! Men nå er jeg frisk og rask igjen:0) Så tenkte da at jeg skulle vise dere noen bilder fra kjøkkenet mitt.

Innredning er i kirsebær med sorte granittlignede benkeplater. Gulvet er tarkett som ser ut som sort skifer. Veldig slitesterkt med tanke på riper og hakk og greit å holde rent. Jeg måtte tegne og bestemme meg for innredning veldig tidlig i byggeprosessen. Den gang jeg var litt mer på mørke møbler. Men jeg er fortsatt veldig fornøyd med kjøkkenet mitt selv om jeg er litt mer "hvit". Det brekker fint med vårt ellers så lyse innredede hus;) I skapet over stekeovnen gjemmer mikrobølgeovnen seg, veldig genial løsning.

Et must var koketopp i hjørne og stekeovn i god høyde. Og det fikk jeg;) Også laget drømmemannen en fin hylle til meg bak koketoppen..Hihi..
Kaffetrakter må man vel ha, selv om jeg ikke synes det er det fineste å ha på benken. Men man kan vel ikke drive å ta den ut og inn av skapet heller;)
Nå er det kjærestetid og Himmelblå her i heimen!
Ha en super kveld!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. for et fint kjøkken du har. og riktig så vakre de tilda gardinene og stoltrekk :) flott blogg også.. i`l be back

    SvarSlett
  2. hvor kjøpte du kjøkkenet ditt? Skal bygge nytt kjøkken, å ser for meg noe slikt, vakkert!!!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit