tirsdag, mars 03, 2009

Tips: Fryd er konkurs!



I disse dager har alle fryd butikker -30% på alle varer. Så løp og kjøp! Om du lurer på hvor nærmeste buikk er kan du se www.fryd.no.
Jeg og lille Pie har hatt en kjempefin vinterferie. Og jeg var ikke mer enn rett innenfor døren før jeg satte igang med å svinge malekosten og speede avgårde på symaskinen.
Imorgen har jeg ingen planer eller ærender så da skal jeg besøke dere, vaske huset og sy litt mer. Skal veldig snart vise dere resultatet;) Og imorgen rekker jeg nok litt mer blogging og.
Takk til alle som er innom!

1 kommentar:

  1. Hei:) Har faktisk aldri vært på Fryd jeg (tror jeg) men kanskje jeg må sjekke ut om det er en butikk i nærheten av meg:) Gleder meg til å se hva du syr! God helg! klem fra silje.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit