søndag, mai 10, 2009

Minner fra ferien!

Nå er vi hjemme igjen etter en herlig ferie:) Nydelig turkis vann! Trappen ned fra hotellet til vannet.
Rett ved hotellet var denne nydelige stranden. Fig tree bay er kjent for sin nydelige strand. Her kunne man leie alt av water sports. Vi hadde veldig lyst, men litt vanskelig med to små på slep:)

Vi boltret oss ved barnebassenget hver dag. Her er prinsessa i full sving med å teste ut den nye baderingen. Hun synes vannet var litt kaldt, men det var gøy!



Utsikten min fra solsengen, ingenting å si på den. Kjenner jeg savner det allerede! Varme, god mat og fullstendig latmannsliv:) Til venstre ser man stranden.
Vi har kost oss masse på tur. Ble mye soling og bading på dagene, var kjempeheldige med været. Bare regn og overskyet dagen vi skulle hjem, men det ble sol etter kl 14, så fikk solt oss litt da og:) På kveldene koste vi oss i leiligheten eller spiste ute på hotellområdet, med to snupper som sov i vognene sine. Deilig jentetur, anbefales!
Vært stille fra meg en liten stund. Prinsessa ble syk siste dagen der nede, vi føk av sted i ambulanse til sykehuset på Kypros. Høy feber, tett, og veldig slapp. Første de spurte om var om vi hadde vært i Mexico... Endte med at jeg skrev henne ut fra sykehuset på eget ansvar, siden flyet gikk hjem den kvelden. Hun har vært litt syk siden vi kom hjem, forkjølelese ifølge legen. Da vi kom hjem skulle jeg ordne til 1års bursdag som vi har hatt idag. Slitsomt med en sutrete og syk snuppe. Mye bedre nå! Men dagen idag har vært rosa og vellykket:) Etterpålag imorgen (på selve dagen), mye kaker igjen! Bilder kommer rett rundt hjørnet.
Drømmemannen fikk tråkket på pc'n min igår så skjermen er ødelagt, jeg får tyvlåne hans jobbpc på kveldene...tihi..
Ha en super UKE!
For min del skal den nytes, siste uke med perm før jobb igjen...snufs!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit