søndag, mai 24, 2009

OBS! roser og kveldskos

Disse rosene kjøpte jeg for 18 dager siden!De er riktignok ganske klare for komposten nå, men jeg synes dette bare er utrolig. Vanligvis varer de knapt nok en helg, så jeg har en del roser på samvittighten. De er kjøpt på Coop OBS for kr. 49 for 20 stykk! Gi bort pris spør du meg. Så løp og kjøp (om tilbudet varer fortsatt da!?)

Pernille er nok et lite "vanedyr". Om hun får kveldstell/bad og deretter kveldsmat+kos sover hun hele natten:) Gjort siden hun var 2,5mnd. Og vi snakker da til kl.08 (tidligst) om morgenen.
Kjenner at jeg tviholder enda mer på kveldskosen nå som jeg er yrkeskvinne igjen:)
I bakgrunnen ser dere et ubloggifisert hjem. Pernille har sin egen leke krok, og den vokser stadig..hmm..


Etter kveldkosen må hun leke og bruke opp den siste energien. Turbokula vår!

Enda en nydelig helg er over. Vi har vasket biler, huset utvendig og innvendig, beiset litt, klippet plenen, vasket-brettet og lagt bort et berg av tøy, grillet og kost oss i solen alle 3! Kan vel ikke være annet enn fornøyd:)
God natt fra oss i drommeverden!


1 kommentar:

  1. Nydelige roser, og 18 dager var virkelig lang tid!

    Klart du må holde fast på rutinene når lille prinsessa trives med det:)
    Vakker lita jente!
    Ha en fin uke. Klem Linda

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit