lørdag, mai 30, 2009

Nydelig start på pinsen!

Jeg og lille Pie startet pinsen med å ta en tur inn til Oslo. Elsker byen vår på denne årstiden. Nydelig vær=blide mennesker og god stemning. På bildet vises fontenen ved national.
lunsjen inntok vi på Friday's, og vi fikk plass i solen:) Ikke rart de selger øl for 125mill idag! Her sitter min kjære venninne, som forøvrig skal gifte seg snart. Jeg fant meg kjole til bryllupet, godkjent av bruden selv..hehe..
Får ta bilder av fangsten etterpå, de ligger fortsatt i bilen. kremt..kremt..

Lille Pernille på toget hjem. Veldig utålmodig og varm, jammen bra jeg har med snacks(=underholdning) i veska. Hun elsker babykjeks fra hipp, virket som de fleste barn gjør det..?



Skal klare sjøl! I boksen ligger det kjeks:) Små barn er så søte når de sitter på knærne..smelt! Så da måtte jeg ta bilde.

Jeg har faktisk (!!) ikke vært innom en enste interiør eller nips butikk, idag var det mors garderobe som stod for tur, og litt lille gull da. Men butikkene stengte kl 16 idag, noe jeg kunne tenke meg, så jeg må ut en gang til snart. Merker at jeg har vært i barsel et år og ikke oppdatert meg så mye. Nå må jeg ut i bilen og hente fangsten, og vaske det så det er klart til tirsdag og ny arbeidsuke.
Imorgen grytidlig (ja, lille gull har fått vanlig sovemønster i en alder av 1år) skal vi svippe en tur til sverige. Handle inn til sommeren! Så er vi hjemme tidlig og kan nyte solen, før vi får grillgjester. Livet er herlig folkens!!
AV PINSEN GODTFOLK!
NYT LIVET RESTEN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit