tirsdag, august 25, 2009

Herlige leker til barn

Vi var i bursdag til Pernilles kusine som fylte 2ÅR på søndag.
De hadde et slikt tre tog med bursdagslys og tallet 2 på. Man kan bygge på med vogner for hvert år og skifte ut tallet.
Skikkelig fint!
Toget er bestilt på denne nettsiden http://tumleplassen.no
Masse fine treleker med knæsje farger har de og!

Lekene virker solide og sånne gode gammeldagse:)

Her er varianten som min niese hadde. Et lys settes på hver vogn, og et vogn med tall.
Kjempefin å bruke som dekorasjon på bordet i bursdagsselskapet:)
Jeg skal iallefall inn å bestille litt til lillemor!
Jeg tok bilder av den i bursdagen men kamera ligger hjemme, men jeg snek meg en liten tur innom her mens jeg er på jobb..tihi.. Sånn er det når man er mamma, husmor, "karrierekvinne", taxi, renholder, kokk og kjærste. Men jeg ELSKER det! (selvom alt dette kanskje stod med små bokstaver nederst på kontrakten, eller!?)
Ha en strålende tirsdagskveld, chicas!
Tusen takk for at DU er innom:)






1 kommentar:

  1. Så koselig at du likte toget! Jeg blir mer og mer glad for at jeg kjøpte det og gleder meg til neste bursdag.

    Ha en fiiiin dag.

    Klem
    Svirrerinna

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit