fredag, august 14, 2009

HOME <3

sweet home..For en liten stund tilbake kjøpte jeg pappbokstaver på Panduro,som staver ordet HOME.
For 5år siden startet vi prosessen med å bygge vårt eget hjem, før dettehadde vi bare leid leiligheter. Prosessen tok nesten 2år før vi kunne flytte inn ivårt nybygde hus, dette fordi vi gjorde alt inne selv. Det har tatt tid åinnrede og skape et hjem, få det slik vi ønsket oss. Først nå det siste året begynneralle brikkene å falle på plass, og jeg kan med stor stolthet plassere bokstavene HOME på veggen *gliser stolt*
Jeg har malt de i fargen antikkhvit og dekket de med diverse scrappe papir,alle i fargeskalaen offwhite/beige.Pyntet også med litt perler og sløyfer.

De står på en bildelist fra Ikea over flatskjermen vår i TV-stua. Da er jeg iallfall sikker på at alle ser den:)
Drømmemannen lurer på om han skal kjøpe en bildelist til og bokstaven R, i tillegg til SIMPSON,
en dag jeg ikke er hjemme. (HOMER SIMPSON) *ler*
Han kan prøve seg!



Rosene jeg fikk av drømmemannen til bursdagen min.
Og med disse nydelige rosene vil jeg ønske dere alle en GOD HELG!
Imorgen skal mannen sykle kongerittet, vi skal være duskedamer:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit