lørdag, august 22, 2009

Interiør heaven!


Jeg har vært på gave og interiør messen på Lillestrøm! var en liten tur innom igår, men da hang drømmemannen etter meg som en skygge. Pustet meg i nakken og uffet seg for hver stand jeg besøkte. Vi inngikk da et kompromiss; vi drar hjem nå også drar jeg tilbake lørdag ALENE.
Og for et himmelrike av eyecandy! Hadde man bare kunnet kjøpe noe der og da, men det kan bare firmaer gjøre. Men ønsklisten min er full:)
Ikveld har det vært hjemmelaget pizza og sofa slacking, og hvem zzznorker ved min side? Joda, gubben. Så da koser jeg meg med musikk, x antall stearinlys og blogglandia!
Ha en fortsatt fin helg, været er jo ikke så værst heller! JØSS!

3 kommentarer:

  1. Sukk. måtte ha vært meg som kunne gå å eye-shoppe på gavemesse:)

    SvarSlett
  2. Der skulle jeg gjerne ha vært! Men uten stønnende mann på slep, ja.;)

    SvarSlett
  3. Heldige deg!!! Jeg har vært der to ganger tidligere.. Juleaften for voksne x10!!HEHE..
    Ps: sjablongene + div jeg brukte til tekst, er fra stoff og stil:)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit