mandag, februar 22, 2010

Luksus i hverdagen

Dagen idag startet tungt. Jeg var sååå trøtt, gradene viste -19 og en hodepine kom snikende.
Etter avlevering i barnehage, sneglekjøring til jobb og en kopp kaffe kunne dagen begynne. Hadde et max møte hvor jeg forhandlet frem en råbra pris *stolt*, og dagen ble bare bedre!

 
Bilde: sköna hem

Etter tegning, tea-party, baby vugging og duplo bygging var det tid for soving på mini og MAMMATID for meg:) Ikveld ble det peeling, kur, maske og full pakke etter endt spinning time. Nå sitter jeg med pc, tea, pledd og et lass med interiør-blader som må pløyes gjennom NØYE:) Luksus i hverdagen!

Livet er herlig!

Når var sist du unnet deg litt luksus? DU FORTJENER DET!

2 kommentarer:

  1. Innom for å ønske deg en ny flott uke:)

    Klem fra Lillan

    SvarSlett
  2. Hei hei til deg. ÅÅÅÅÅÅÅÅ, SÅ herlig. Drømmer om det i øyeblikket jeg også. Koselig å være på besøk i bloggen din.

    Ønsker deg en riktig god helg. STOR KLEM FRA MEG.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit