onsdag, februar 10, 2010

Det går da fremover

Jeg har malt taket på badet!!! JIPPI!

Har brukt panelhvit taket i hele huset, vi har panel i ALLE tak i begge etasjene (tom i boden:) Synes det passet veldig fint til de beige marmor flisene. Hva synes du?
Her er før bilde- grusomt!

Nå begynner jeg å se enden på drømmebadet mitt. Vi har bygget en dusjnisje pga skråtak (ikke plass til kabinett, noe jeg er glad for også;) men vi mangler vegger. Planen var å sette inn en glassvegg og en glassdør. Dette koster 30 000kr!! ??? Vi vurderer nå frem og tilbake.. Forslag til hva vi kan bruke? Dusjnisjen kan du se her Foreløpig har vi bare et dusjforheng og vannet renner utover gulvet når vi dusjer. ISSSJJJ!!!

Ha en fin midtukedag!!


1 kommentar:

  1. Hei hei til deg frue. Jeg synes det ble drømmelekkert : ). Så flink du har vært. Å, så herlige møbler også. Er de kjøpt på Ikea? Nye i kolleksjonen sikkert da. Har ikke sett den typen før.

    Så koselige bilder du tar. Jeg liker bloggen din veldig godt.

    ØNSKER DEG EN FLOTT DAG. STOR KLEM FRA THERESE.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit