mandag, februar 08, 2010

Mammaer er gode å ha!

Siden Pernille har vært syk en stund kom mamma på besøk og sov her noen dager. Slik at jeg kunne dra
på jobb. Drømmemannen jobber skift og bor borte når han jobber, og da er det godt å ha
en så snill mamma!
Ikke nok med hjelp; hun hadde også tatt turen innom Ikea og kjøpt disse møblene til sjuklingen.
Og snakk om stolt prinsesse<3 Opp og ned på stolen..
I tillegg hadde hun kjøpt disse to putene og en stor eske med hvite stearinlys til meg. Kjenner meg godt? JA!
Putene har monogram MØ (mine initialer:)
Tusen takk for nydelige gaver og GOD hjelp mammaen min!
Kjempeglad i deg er vi!

God natt folkens, imorgen er det jobb igjen og prinsessa skal i barnehagen igjen. :)

5 kommentarer:

  1. Er putene med monogram også kjøpt på ikea?

    SvarSlett
  2. De er fra Ikea ja. Tror det finnes forskjellige monogram også.

    SvarSlett
  3. Godt å ha snille & hjelpsomme mammaer ja.. :))
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem fra Christina.

    SvarSlett
  4. Jøss, så fine de putene var.. sånne har ikke jeg sett. Filler'n altså, jeg som var der i går!
    Snill mamma du har da!

    SvarSlett
  5. Hei. Jeg ser du har bedt om råd vedrørende kaffemaskin Francis X1. Så vidt jeg har fått med meg er denne maskinen ikke anbefalt av de som er opptatt av virkelig god kaffe, og som anbefaler manuelle maskiner. (Både Rancilio og Francis er manuelle.) Sjekk innlegget mitt om kaffemaskinveiledning. Jeg bestemte meg for å ikke kjøpe en Francis da jeg skulle ha ny, men en Rancilio Silvia.

    Håper det var svar nok, bare spør mer. :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit