søndag, februar 21, 2010

Nok en helg over..

Selv om været igår så heller labert ut, var det deilig "påskevær" idag.
Plantet perleblomst i en kasse jeg hadde, og med en Greengate kaffekopp blir det nesten litt vår!

Vi var ute 09.30 idag (da skjønner man at man er småbarnsforeldre) etter deilig morgen med kaffe, avis/blader etterfulgt av egg & bacon.
Vi tok vårrengjøringen i garasjen som nærmer seg ferdig. Den er fortsatt gul (males når vårværet kommer) men bortsett fra det er det lite som gjenstår.
Jeg fikk jogget meg en tur i sol-været, nydelig! Og ryddet i alle skap i stua, WOW. Mye som skal bort, vurderer faktisk garasjesalg til våren:)

Drømmemannen er reist på jobb igjen, så nå er jeg gressenke frem til fredag. Men uken går så fort alikevel.

Ha en strålende uke!

Klem fra meg:)

3 kommentarer:

  1. Ska sei dåke er effektive!! ☺ Vi har knapt vore utav sofaen idag..
    Håpe veka går fort då, sia du er åleine heime!!

    Klem M ♥

    SvarSlett
  2. Lækkert! Høres ut som en fin dag:)
    Ønsker deg en herlig mandag:)
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Det er noe som skjer når man blir foreldre altså! Når dagen har startet -så har den startet!
    Garasjesalg er noe jeg selv har vurdert.. Er jo fint om andre vil ha det du selv ikke trenger..

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit