søndag, februar 22, 2009

Helt hekta?


Etter at jeg fikk til liftgardinen måtte jeg sy litt mere, er jo så gøy! Igår sydde jeg denne puten. Strøk på et engle bilde også. Kan være jeg syr på litt blonder, men synes den var fin når den er sånn enkel og. Hva synes dere? Skal bli en til, men det må bli mot neste helg for idag reiser jeg og Lille Pie på vinterferie. Vi skal opp på høyfjellet sammen med mamma og tante. Jentetur!
Spørs om ikke Gullet mitt blir veldig bortskjemt da;)



Vi ønsker dere en fin fin uke alle som er innom her!

1 kommentar:

  1. Hei, takk for koselig hilsen!
    Så nydelig pute du har sydd og engelen under er jo også bare helt nydelig:)
    Kikket på "prøvegardinen" din også, synes den var veldig fin jeg. Jeg har bånd rundt hele på kjøkkengardinene mine, synes det er litt kjekt for da kan jeg bytte bånd hvis jeg har lyst. Greit å variere litt:)
    Håper dere får en fin jentetur!
    Klem fra Anita:O)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit