onsdag, juni 03, 2009

Oslo shopping:)


lovet å legge inn bilder av fangsten på Oslo turen vår. Klær til lille gull fra Zara baby! Hadde vanskeligheter med å holde meg i tøylene der, anbefales en visitt. Men hold godt på kortet:)





Jeg fant med hvit nydelig bluse på Ilse Jacobsen, med blonder og stas. Veldig fornøyd! Ble harem bukse på meg og. Synes de fleste ser ut som de har gjort på seg i de, så det skulle jeg ikke ha. Men disse var så kule og ikke fult så baggy. Med høyt liv, kan bli stilig:)


Sommerskjørt og kjoler må til!




Ny pysjbukse var på høy tid. Så nå skal joggebukser med knær og hengerompe hives (var iallefall planen om jeg klarer.. flere som ikke klarer å kaste utgåtte joggebukser..?) Rosa pysj med hvite blonder, me like:) Er så søt!



Tunikaer og topper, får aldri nok!



Også det beste!

Kjolen jeg kjøpte til min venninnes bryllup. Lakserød, havfrue-kjole med flotte detaljer, fra Karen Millen!




Flotte blonder, asymetrisk kjole:) Gleder meg til å bruke!



Nå må mor sove, kjempetrøtt etter 2 timers skogstur. Men så deilig det er.
Ha en flott torsdag damer!






1 kommentar:

  1. Fine klær du har kjøpt både til deg selv og lille gull.
    Enig med deg at haremsbukser kan se ut som man vært litt uheldig. Jeg har ikke sånne selv, men har litt lyst på :)
    Hvor kjøpte du buksen? Og toppen?
    Ha en strålende dag.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit