mandag, november 09, 2009

Deilig helg og farsdag<3

Da var nok en helg i havn. Og vi har kost oss maks! Vi feiret farsdag med pakker, sen frokost, deilig helstekt kylling til middag og FIRKLØVERKAKE..mmm
Den toppingen er jo bare det beste. (var litt utålmodig så fylte kaken litt for tidlig før fyllet ble nok avkjølt. men like godt) #smiler#
Fikk god hjelp av min lille hjelper. Iallafall til å slikke slikkepotten:)


Drømmemannen måtte være med naboen å snekre på hytten hans. Sånn er det når man har en flink handymann:) #stolt#
Så det ble en mammadag idag og. Jeg og lillemor var på sats, hun storkoser seg i barnepasset mens jeg får svetta litt.
En herlig helg er over.
Nå skal vi i banken og tømme sparebøssa til lillemor, og ordne noen ærender. Mannen har også fri idag<3
Ny uke nye muligheter:)


3 kommentarer:

  1. Å, det såg koseleg ut:)
    Ha ei flott veke!

    SvarSlett
  2. Kaka såg nydelig god ut:))
    Takk for koselig kommentar:)

    Legger meg som følger:)

    Ha en fin kveld

    Klem Nina

    SvarSlett
  3. Wow for en lekker firkløverkake også hjerte da,
    utrolig digg, den så knall god ut, del gjerne oppskriften...!

    Lykke til i søken på kaffemaskin,
    jeg tror du blir kjempefornøyd med
    GAGGIA
    jeg koser meg hver kveld
    med latte med masse skum... herlig!
    Ha en fin dag, klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit