søndag, november 22, 2009

Jentekveld!

Igår hadde jeg jentekveld her hos meg, det er alltid like hyggelig! Det ble meksikansk aften, med taco og nachos i alle varianter. Mmmm!
Fant ingen duk som passet hverken med farge eller mål når jeg skulle dekke. Hvor har jeg gjort av den hvite tro? Må lete.. Sikkert kagt den på et lurt sted.. Eller i stryke haugen på vaskerommet, skulle forundre meg. Bordet var koseligere enn bildet viser, ble tatt i en vendig rett før de ringte på..
Til nachosen lager jeg en innmari god taco-dip:
1pk philadelfia ost naturell
1 boks rømme
røres sammen
strø over rå løk og tomater skåret i terninger
1 glass med taco-saus helles over
strø over raspet ost
Denne faller i smak hos alle!
Roser i meksikansk-inspirerte farger:)

Jeg fikk en nydelig bukett med hvite tullipaner, det er så enkelt og pent.


Og en bukett med hvite/rosa roser. Vakre, og passer perfekt til mitt "rosa" kjøkken.

Tydelig at venninnene min kjenner meg og min smak<3>
Nå skal jeg haste meg avgårde på spinning og lillegull skal leke i mini-sats, hun stortrives der!
Deretter skal vi hente hjem drømmemannen, vi har knapt sett han i helgen. Så da skal vi kose oss alle tre:)
Håper due og får en fin søndag med dine!

4 kommentarer:

  1. Det er så hyggelig med venninnekvelder :)
    Man burde absolutt ha det oftere.
    Ønsker deg en fin søndag :)
    Klem

    SvarSlett
  2. det såå nydelig ut! dere kosa dere sikkert:)

    ha en fin søndag:)

    Lillan

    SvarSlett
  3. Heisann.
    Så koselig med jentekveld!! Det ser ut som om dere hadde en koselig kveld:)

    Kjempefine bilder!

    Ha en fin kommende uke:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  4. God mandag.
    Takk for koselig hilsen. Jeg blir så glad over alle dere gode sjelene her inne i blogglandia.

    Synes det ser veldig kopselig ut hos deg! Og den hvite lampa er råfin!
    Ha en finfin dag. Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit