onsdag, november 11, 2009

Malt skjenk og 1 1/2 års dag:)

For en tid tilbake kjøpte jeg nye kjøkkenmøbler som jeg pusset opp, og med på kjøpet fikk jeg denne skjenken:Den er også blitt malt i hvitt....off course:)

Foreløpig står den i hallen, og rommer skjerf, vanter, luer osv.
Planen var å bruke den som tv-skjenk i loftsstua.
Vi får se.. Har garsjen full av gamle møbler som skal males i vinter.
Så da kan det være den blir byttet ut.




Synes den har fine detaljer.
Planen var å sett på knotter, det var før jeg tenkte over at det er nøkkelhull i den.
Den ene døren må jeg bruke nøkkelen for å få døren opp, den sitter så godt. Derfor det gamle nøkkel etuiet henger der:)
kanskje det hadde vært fint med knotter, hva synes dere?

Lille gull er 1 1/2 år idag.. JIPPI!!

Gratulerer mamma og pappas lille skatt!

ha en fin-fin dag alle i blogglandia:)



1 kommentar:

  1. Hei hei kjære deg. Så utrolig kooooooooselig at du kom inn til meg. Takk, for gode ord. DU har kjempe flott blogg selv og så heldig som har gamle møbler i garasjen. Er gøy med gamle møbler. Nydelig skap. Helt greit. Da skal jeg legge deg til i min liste også. Ha en go helg. Therese.Ps, Grattis med gullet deres.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit