lørdag, november 21, 2009

Endelig har jeg fått ny PC, og den er HVIT!! Jeah!!
Nå er jeg klar for å blogge igjen, og følge dere litt mer enn jeg har gjort de siste månedene.
Tenkte å starte en liten føljetong her på bloggen, følg med å se:)
Igår var en lykkens dag! Selvom jeg måtte være hjemme med lillegull da, hun hadde feber og var litt pjusk. Hun sov i 2,5 time midt på dagen, så jeg fikk vasket hele huset. Det var på tide. *lykke*

Det ble endelig klart at jeg har fått ny jobb, begynner i januar. Blir spennende!
Så jeg har nesten helt fri i desember. Holder på å lage en aktivitets-adventskalender.
Å som vi skal kose oss! *ELSKER desember og julen*



Hotellet til london-turen vår ble bestilt. Og ja, det ble mitt ønske:) Et veldig fint hotell midt i smørøyet. Kostet litt ekstra, men vi sparer masse tid på transport. I tillegg er det inkl.frokost, det er ikke så vanlig i London. Pass på å sjekke det om du også skal på tur:)
GLEDER meg sååå mye!

Også toppa me heile driden med en fartsbot! Jada, det dumpet en ned i posten her idag. Min første! Hvor blinka det? Jeg trodde man merket slikt. Og det passa så dårlig nå (gjør vel det uansett men) skal jo på shopping tur til London! Jammen godt jeg har hatt shoppingstopp. Godt den ikke var så stor da..

Ikveld kommer jentegjengen til meg, blir kos.
Drømmemannen skal på Solberg-show på telenor arene, flere gubber som skal dit eller? Guttegreie..


Vi Blogges!
Husk giveaway hos meg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit