mandag, desember 07, 2009

I'm back- med masse julestemning:)

Da var vi hjemme igjen fra en super tur til London<3
Picadilly Circus



Gir dere et lite bilderas fra byen, som virkelig er lyst opp!

Oxford street by night


Det ble en del shopping:) Veldig lite på a mor selv, men drømmemannen fant seg mye fint og vi kjøpte en god del til lillemor. Noen julegaver er også i boks! Jeg fikk vært innom Zara Home, og kom ikke tomhendt ut derfra..hehe..


Slike hang over Regent Street, vakkert var det:)

En nydelig pyntet hotell inngang

Orginal julepynting:)

Disney store!
Jeg var så uheldig å ha en mild omgangssyke når jeg var der, så det satte en demper på matlysten og lysten til å prøve og titte på klær til meg selv. Men for engangsskyld kom jeg ikke hjem med noen ekstar kilo (på kroppen), bare i kofferten:)
Men som vi har kost oss! Tusen takk for en veldig fin tur kjære<3
Håper dere og har hatt en deilig helg?

Julestemningen er kommet krypende..
Klem til dere!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Mye mye lys og stash på bildene der ja....arti..håper du har kost deg mase på tur...

    Ønsker deg en flott uke selv om det blir hjemme nå!!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  2. Å så fine bilder! Jeg drar dit på torsdag! Gleder meg ekstra når jeg så bildene dine!

    Hvor ligger Zara Home hen? Er jo mange Zara butikker i den byen!

    Ha en flott dag!

    Klem fra Line.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit