torsdag, desember 17, 2009

Julestemning!

Jeg og lillegull har vært på en liten miniferie nå før jul hos mamma og pappa. Da kommer
iallefall julestemningen snikende.


Mamma pynter med mye rødt og en god del nisser. Jeg er ikke så glad i å pynte med det (noe ikke mamma kan
helt kan forstå eller husker på. Så det dumper stadig ned noen nisser i kalenderen min:) men synes det er sååå koselig å komme hjem der. Jeg elsker tradisjoner, og mamma har faste plasser til nissene sine:)


Igår dro jeg og flere venninner inn til Oslo for å shoppe, spise middag og dra på Peter Jøback julekonsert. Vi storkoste oss!
Jeg gir ikke konserten en 6'er, for han kunne sunget litt flere julesanger. Men det viktigste var venninnekosen:)


Før vi dro på miniferien laget jeg denne kreasjonen med svibler (må ha til jul), mose, epler og stener. Enkelt, men fint:)


Etter disse 3 herlige dagene er virkelig julestemningen på plass!
Det har i tillegg snødd og det skaper en magisk stemning, ikke sant? Jogget igår morges i lett snøvær og skumring, det var herlig det!

Klem fra ei som gleder seg veldig til jul:)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit