tirsdag, desember 01, 2009

The winner is.... og julekalender

18 stykker hadde meldt seg på giveawayen min:) Og dette utgjorde 41 lodd.
Jeg lot random number generator plukke et tall mellom 1 og 41, vinneren ble nr.20 som er:
(trommelvirvel)



En trøstepremie går til:
nr.11 som er tomineshjem

GRATULERER!

Send meg en mail med adresse så kommer det en Dior surprise i posten:)

Jeg hadde ingen plan om å lage pakkekalender til snuppa i år, men så kom mamma med gaver til meg/gubben og til lillemor. Tusen takk mamma:)

Puttet de i den gamle kassa i hallen.
Jeg sanker tips og ideer fra dere i blogglandia, jeg skal lage adventskalender til neste år.

Idag fikk Pernille svineinfulensa vaksine, hun har allerdere vært våken 100 ganger (minst) og er veldig varm. Dette lover ikke bra, og vi som reiser til London på torsdag..


GOD NATT...zzzz

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit