fredag, desember 18, 2009

Julepyntet i stua:)

For en herlig dag!

Jeg startet dagen med en stepstyrke på sats, min favorittt!
Etter timen fikk jeg en kaffe latte..mmm.. og fikk kjøpt gave til drømmemanne.
Så bar det hjem for å vaske huset, rydde vaskerommet (ja, det var store hauger med klær der igjen!), og lage ferdig julebaksten. Nå er 7 slag i boks! *klapp på skulderen*


Må innrømme at jeg var en av de som pyntet til advent, desember går jo så fort. Og jeg vil nyte julepyntet:)
Ble mer rødt i år enn planlagt, jeg drømte om en hvit jul. Men jo fler esker jeg åpnet jo mer rødt dukket opp, hadde helt glemt at jeg kjøpte røde tekstiler på 50% i januar..
Når alt kom opp må jeg si meg fornøyd, julestemning ble det iallefall.

Hva synes dere?

JUL- lysestake fra søstrene grene.

Jul i TV-stua vår.

Nå er det hjemmelaget pizza, x-faktor finale og selvfølgelig rødvin.

 SKÅL CHICAS!

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Heisann.
    Det høres ut som om du har fått utrettet mye i dag:)

    Stuen din ble jo så koselig med skikkelig julestemning:)

    God helg!
    Klem Linda

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit