tirsdag, juni 15, 2010

Leiligheten

Litt stille fra denne kanten for tiden, men skal skjerpe meg:) Trengte litt tid på å lande igjen etter hussalget:) Nå gleder vi oss stort til å flytte!


Helgen ble brukt til 1-års bursdag for min barndomsvenninnes sønn på lørdag og konfirmasjon til min kusine på søndag. Masse kaker med andre ord! Mmmm..
Vi sov hos foreldrene mine, Pernille storkoser seg sånn ilag med de. Snart er de nærmeste nabo:) (ikke for nærme altså, det hadde ikke vært koselig. 200m tror jeg..)

Det som er litt kjipt er at vi skal bo i gamlehuset. Det er ikke direkte flott eller nytt, men med litt hvitmaling blir alt fint:) Håper vi slipper å bo der så lenge. Ment som et mellomstopp:)
Nå blir det runde i blogglandia, se hva dere har gjort i det siste!?

Bildene er fra utleie-leiligheten vår i huset. (u-etg) Stor, fin og lys:)

Klem fra



Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Heiheiii...
    Tror kanskje løveføtter og bobler er en ikke eksisterende kombo, men det burde jo vært det.. Vi tenkte også i utgangspkt bobler, men plass messig ble det mest fornuftig med løvebadis.. Jippi*
    Spent på å se hvordan deres bad blir med tid og studner.. KLemmer

    SvarSlett
  2. Jøss, skal si dere hadde en flott leilighet i huset!:) Det kommer godt med når dere skal selge vil jeg tro.
    Fint å lese litt på bloggen din igjen:)
    Ha en fortsatt fin uke!:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit