søndag, juni 27, 2010

Mollkosa oss!

Mens drømmemannen var på Hafjell å kjørte down hill på sykkel mollkosa jeg og prinsessa oss!
Vi ruslet ned på "senteret" her vi bor og handlet altfor mye mat som jeg måtte bære hjem igjen. Hvorfor glemmer jeg at jeg har vogn og ikke bil de gangene vi går?! På den lokale interiørbutikken har de også et kafè hjørnet så det ble is på lille gull og kaffe latte på mor. Mmmmm.. (og ja, de har MYE fint der og!)
Snuppa klar for gåtur.. LITT stolt av Dior pilotene sine. (biller som hun sier)
Vel hjemme, jeg god og svett etter den laaange bakken og tunge poser, koste vi oss med lunsj i sola<3
På kvelden fikk vi besøk av min gode venninne og hennes mann. Veldig enkel borddekking da fruen prioriterte flest mulige timer i solen:) Stemningen var upåklagelig og biffen god (og vinen:)

En super helg på hell! Litt sofakos før jeg køyer og gjør meg klar for 3 dager igjen på jobb...ihaaaa!
Har du hatt en flott helg?

Solrik hilsen fra



Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Heisann! Takk for fine ord!
    Jeg gikk på NKI:)
    Nettstudie...
    Lykke til!!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit