tirsdag, juni 08, 2010

SOLGT! (del 3 av bildene)

Dette gikk fort! Igår kveld ble huset vårt erklärt solgt...etter en nervepirrende budrunde. Vi er veldig fornöyd:)

Selvfölgelig er det MASSE fölelser med i bildet, jeg har vel kanskje ikke forstått det ennå.. Dette er jo tross alt drömmehuset vårt, men det ligger desverre ikke på rett sted. Savnet etter familie og venner er for sterkt. Og etter å ha besökt denne bloggen maria og pappa er jeg sikker! Livet er for kort og for skjört.. *jeg sitter faktisk på kontoret med tårer i öynene, törker febrilsk för noen kommer inn og ser meg..*

Når alle våre möbler, minner og eiendeler er ute av huset er det faktisk bare et skall igjen. Og mange minner om glede, blod, svette og tårer under byggingen vil alltid väre i våre hjerter. Og som vi har lärt masse av å bygge dette huset, jeg har gjort ting jeg IKKE kan:) I tillegg vet vi nå hva vi savner og önsker oss til vår neste bolig.

Utsikten vår..

Dette var siste bildene fra Finn annonsen ( i tillegg til kjökken bildene i innlegget hvor jeg avslörer hemmeligheten vår:) Vi har brukt Privatmegleren og det anbefales på det varmeste, de er flinke! Og for et nydelig prospekt!

Vi er nå på vei mot en ny fase i livet med mange spennende prosjekter fremover, så fölg med! Salget av huset vårt er bare begynnelsen på en rekke spennende hemmeligheter vi har:) 2010 og 2011 blir bra tror jeg!

Hilsen en 10kg lettere..

5 kommentarer:

  1. Gratulere med salget!
    Nydelig hus & skjønner følelsene du sitter inne med.
    Ha en vidre fin dag.
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  2. Gratulerer med salg :) Flott hus, men dere klarer nok å bygge et nytt drømmehus =)

    SvarSlett
  3. Gratulerer masse med salget!♥ Ja det kjennes alltid tungt å flytte fra alle minnene!♥ Aldri morsomt, så jeg føler med deg!
    Men dere har hverandre og det blir nok mange mange nye fine minner sammen på nytt sted!♥ Ønsker all lykke til :)

    Klem Anki

    SvarSlett
  4. Husk at et hjem er der dine kjære er:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med salget!
    Tusen takk for koselig helsing og fine ord♥
    Klem Nina

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit