mandag, juni 07, 2010

Visning vel overstått (og bilder del 2)

Ja, da er förste visning overstått.. Rart å tenke på at fremmede mennesker har gått å tittet i alle rom, alle kroker og kriker og kanskje også i noen skap !? Vel, de finner ikke altfor mye spennende...tihi.. vi har flyttet mye allerede til hjemstedet mitt :o) 
Nå er det veldig spennende å se om noen av de er interrisert!! *krysser fingrene*
Jeg kan med hånden på hjertet si at de nye eierne vil få et flott, fiks ferdig og velfungerende hus. Uten skader og hemmeligheter! Hadde jeg hatt muligheten skulle jeg fraktet hele huset med meg:)

Helgen har ellers värt super! Drömmemannen har syklet raumerrittet (jeg er stolt!), vi har värt på kjempekoselig grillfest hos en venninne av meg, og hatt tid til familie kos hos mine foreldre. Gleder meg sååå til å komme tilbake, eller hjem igjen:) Ha venner og familie närmest på döra..tihi..
Bildene er fra Finn annonsen vår:)

Håper du og dine også har hatt en strålende helg (bokstavelig talt:)


Klem fra

4 kommentarer:

  1. Kjem nok til å bli rift om huset ditt- er jo so flott☺
    Lykke til med salget!

    Har vore ei solfylt helg her-deileg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Herlig hus ♥ Lykke til:)

    Klem line

    SvarSlett
  3. Nydelig hus...
    Dette kommer til å gå fort ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Kjempe flott hjem dere selger! Går nok fort å få solgt dette vil jeg tro:)
    Klem fra Camilla

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit