tirsdag, juni 29, 2010

Ut på tur♥

Aldri sur.....:)

Prinsessa mi vil ikke alltid sitte i vogna hele veien, da må hun ut å gå-danse/hoppe og se på alt i luften. Utforsker verden!
En grei gåtur fra huset vårt har vi dette flotte tjernet. Pakker man med seg litt kaffe, drikke og godsaker i sekken er det ekstra kos<3
Lillemor koser seg med å kaste stein (prøver seg på fiskesprett slik som pappa), titte på maur og spise/drikke.
IDYLL<3
For en vakker natur vi har i Norge!

Ta på deg joggeskoa og ta turen ut, slik finner jeg roen<3


klem fra hun som har 2 dager igjen på jobb (ihaa!)

 



Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Så kos! :) Fine Pernille har blitt sååååå stor.. :)

    Kos deg de to siste dagene.. :)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder:) Idyll på sitt beste:)
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Hei hei kjære deg. Tusen takk for varme ord inne hos meg Margit. Å, så mange, flotte og søte bilder av din familie. Ja, helt enig. Norge er en herlig land og jeg er stolt av vår natur. Koselig å være på besøk hos deg igjen.

    Her har det blitt midnatt allerede og jeg får legge meg. God natt til deg. STOR KLEM

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit