lørdag, juni 06, 2009

Bersherk på KID!?

For en tid tilbake var jeg innom Kid interiør ved en tilfeldighet, endte opp med å gå nærmest bersherk!
Der hadde de fått inn masssssse fint til uterommet og en ny serie i kurv. Til en veldig liten sum (sammenlignet med Riviera Maison iallefall).
Dette er egentlig en flaskeholder, men jeg bruker den til hardanger bestikket mitt. Superenkelt å ta med ut når man griller og har gjester:) Tenkte å oppbevare stearinlys i den til vinteren.

Magasin holder jeg ikke vet om skal opp på wc eller i loftsstuen. Tror det blir på wc, bare ikke det gir utslag i at gjestene trives bedre..hehe
Hjertekrans i metall, pynter nå opp tallerkenhyllen min på kjøkkenet.


Oljelamper som bidrar til ekstra kos ute i sommer.



Ble også noen blomsterkasser til terassen. Synes de er så vakre!
Skulle ha litt mer i den serien, men det kommer inn igjen etterhvert. Flere enn meg som
har falt for serien:) Anbefales om du trenger noe rimelig og pent til uterommet (eller inne).
I tillegg kjøpte jeg nye duker til bordene ute, puter, prinsesse pute til Prinsessa og noen flere potter. Kom hjem med to megastore poser, sånt liker vi:)

Idag har vi kost oss i familieselskap på lilleaker i Oslo. Utrolig pent og stille der med bare villaer, også så sentralt. Kunne jeg godt bodd:)

Ha en nydelig lørdagskveld! Her nytes vinen:)





2 kommentarer:

  1. velkommen i KID klubben :) masse flott og rimeleg å kjøpe der ja :) lett å gå amok :)

    god helg :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  2. Hei-hei! Ja den serien er fiiin!! Og ikke minst så billig!! Det liker vi;) Takk for hilsen:) Ja vi har bygget et uthus, faktisk oppå terrassen som allerde stod.. Kjempe pratisk! Allerde brukt masse! skal få lagt ut bilder fra utvendig, så er det lettere å få et helhets inntrykk:)

    God kveld til deg:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit