søndag, juni 07, 2009

Deilig søndag!

Nok en deilig søndag går mot slutten.
Vi startet dagen idag med en lang skogstur etter frokost. Elsker lukten av frisk skog, det gir meg energi:) På veien hjemover plukket jeg med en bukett markblomster. Minner meg om barndommen, jeg plukket blomster hvorenn jeg var. Håper lille tulla mi og kommer hjem med nydelige buketter til mammaen sin:)
Etter en deilig lunsj har jeg virkelig stått på i heimen, om jeg så skal skryte litt selv. Vasket-brettet og ryddet tøy- tørket støv- vasket gulver- RYDDET- laget nydelig søndagssteik og ryddet litt til. Så nå sitter jeg med bena på bordet, pc'n i fanget og en iskald pepsi max i hånda. Det har jeg da fortjent:)
Drømmemannen er godt igang med garasjen, den er ferdig iløpet av sommeren. Sånn som jeg gleder meg! Dobbel garasje med stort rom på toppen, kontor/gjesterom/bod you name it! Skal legge ut bilder underveis. Målet var at han skulle være ferdig ved endt pappaperm...haha.. snakk om å være optimist, for det er jo ikke mye å gjøre når man går hjemme..ha! Han er nå halvveis i permen:)











Lille gull er syk, over 40 i feber. Så her er hennes posisjon mens jeg vasket. Stakars liten..


HA EN NYDELIG UKE ALLE BLOGGVENNER!

4 kommentarer:

  1. Så flink du har vært i dag!! Litt annet enn meg, som stort sett ikke har gjort noe som helst:)
    Litt sliten og dårlig form etter helgens strabaser:)
    God bedring til lille snuppa. Det der så jo ikke noe godt ut:(
    Ha en fin uke. Klem Linda

    SvarSlett
  2. Så flink husmor du er!
    Stakkars lille feberhete venn, han så rimelig sliten ut! Men så lenge det ikke er alvorlig og det går over, kan det jo være greit at han ligger og sover litt ekstra slik at mor kan få svingt seg med kosten og støvfilla....

    Ha en fin uke!

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  3. Åhh.. Stakkars lille P! Håper hun er bedre nå...

    Så flink husmor du er da.. :) Jeg er litt opp og ned i husmorrollen, særlig nå som jeg jeg har begynt å jobbe igjen..
    Hihi.. Tidsklemma selv om jeg har sommertid på jobben og slutter kl 15! :)
    Hihi..
    Det som er kjipt er at bussen tar kjempe lang tid, 50 min! :( Blir sååååå sliten på bussen!
    Får se om jeg kjøper meg en konebil. Haha..

    Ha en fin uke!
    Klemklem
    Christina

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit