søndag, juni 14, 2009

Opp en trapp...

Ikke så mye livstegn fra meg for tiden....jeg holder på med et lite prosjekt som tar mye tid. Skal snart vise dere:)
Jeg kan si så mye som at jeg har beveget meg opp en trapp..

























Jeg har valgt å ha hall, trapp og trappegang i hvitt. Synes det er så lyst og fint, får litt sommerhus følelse egentlig når jeg går ned trappen. Vi har kun det lille vinduet du ser på bildet i hallen (eller trappen) så da kan det fort bli mørkt.
Da er nok en helg over og vi har kost oss masse. Vært hos mamma og pappa fra lørdag til søndag, og vi satt ute på terassen til over midnatt, deilig! Og vi fikk sove lenge;) Lille Pie er blitt så flink til å vinke, hun stopper opp og vinker når vi sier hadet.. lærer noe nytt nesten hver dag..moro!!
Ha en fin mandag ladies!
Imorgen er det fridag for mitt tilfelle;)

3 kommentarer:

  1. Så spennende... :)

    Blitt fryktelig hus-sjuk om dagen, så vi får se hvor lang tid det går før vi er inne i noe større!

    Ønsker deg en flott uke! :)

    klem fra
    kommunemusa :)

    SvarSlett
  2. Heihei :-)

    Helt enig - hvit trappegang er finest - trenger ikke så mye 'rot' der - det er finest når det ser lyst, åpent og rent ut :-)

    Tusen takk for så fine ord hos meg, som jeg sier stadig vekk her - jeg blir helt rørt :-) Og ja, det erlitt godt det er over nå.. hihi.. så kan jeg konsentrere meg litt om andre ting også ;-D

    Ha en fin kveld! klem

    SvarSlett
  3. Hei! Så søt blogg du har, første gang jeg er på besøk. Kommer garantert tilbake:-) Kurven har jeg kjøpt på Ulrich Larsen i Moss, egentlig en maleforretning, men de har masse lekkert interiør også:-)

    Klem Camilla

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit