tirsdag, juni 16, 2009

Sånn går no dagan!

Merker at jeg har mye mindre ekstra tid nå som jeg er yrkesaktiv igjen, i motsetning til når jeg var i mammaperm... var tider det gitt!
Mellom slagene med jobb, trening, klesvask og annet forefallende husarbeid rekker jeg å kose, leke og "prate" med lille gull. Jeg skulle gjerne hatt mye bedre tid med henne, det skjer så mye nå. Hun forandrer seg og lærer noe nytt hver dag.
Hvordan takler dere andre småbarnsforeldre tidsklemma?!

Tar vare på pene innpakningsesker når jeg kjøper meg noe nytt; her Louis Vuitton og Dior eske. *LOVE*
Planen er at jeg skal jobbe litt redusert, da får jeg mer kvalitetstid med gull.
Fatter ikke hvordan familier rår over tiden når hus skal være i orden, fotball/håndball/dans osv skal følges opp, klesvasken stiger i takt med tempoet, begge jobber og barna skal følges opp på skole/bhg.
Vi klemmer oss inn i tidsklemma alle mann!

Garderoben på soverommet, i tillegg får jeg walk-in-closet etterhvert:)

Det er godt vi har en så fantastisk verden som blogglandia. Kan vi få inspirasjon til å gjøre litt ekstra og piffe opp hverandre med nydelige tilbakemeldinger. I tillegg gir det oss rom for å leve i vår egen lille drømmeverden, hvor alt er hvitt, rent, ryddig og vakkert:) (Selvom klesvasken nesten krabber ut av vaskerommet, hybelkaninene tar over alle rom, papirbunken vokser opp til taket og barnelekene t.o.m finnes i oppvaskmaskinen)
Tusen takk for at dere er den dere er!


Fargen på soverommet er vårlys, liker den godt her!

Slengte på noen bilder fra soverommet, som forøvrig er vasket, støvfritt og med nyvasket sengetøy (gleder meg til å køye).
Tusen takk for at DU er innom, legg gjerne igjen et spor!
Og for at du gjør hverdagen litt mer spennende:)


3 kommentarer:

  1. Vakre bilder!
    Småbarnstiden er nok hektisk samme hvordan man snur og vender på det:) Pass bare på å være til stede når du først har tid. Tiden går nemlig så altfor fort:)

    Ha en god natt!
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Hektisk å jobbe igjen ja...kvir meg til jeg skal i jobb igjen....har ikke hatt mammaperm jeg....sykemeldt på 4 mnd....kjedelig det og, men det blir tøft å begynne igjen når jeg en gang begynner;)
    Så fint du har det hos deg;)
    Natta fra Maja

    SvarSlett
  3. Hei,fint det er hos deg.Ja tidsklemma føles godt på kroppen her også.Føler man henger etter på alle punkter.Prøver å jobbe litt mindre jeg også,men det er ikke alltid like lett.Jeg prioriterer barna fremfor hybelkaniner.Og er effiktiv i heimen når jeg først setter i gang.Men uansett føles ikke det bestandig godt nok,jammen bra det straks er ferie!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!

Klem fra Margit